- Services
- Go Back
- Communication Marketing
- Creative
- Digital Marketing
- Παγκόσμια Outdoor Διαφήμιση
- Go Back
- Public Relations
ΜΑΘΕΤΕ ΓΙΑ ΕΜΑΣ
"Τα μισά χρήματα που ξοδεύω για τη διαφήμιση είναι εντελώς χαμένα. Το πρόβλημα είναι ότι δεν γνωρίζω ποια μισά! John Wanamaker (1838-1922)
Τα βασικά ερωτήματα των επιχειρηματιών ή των στελεχών που έχουν επιφορτισθεί με την ευθύνη της διαφήμισης σε Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας είναι :
Πόσα χρήματα απαιτούνται πραγματικά για να «τρέξει» με επιτυχία μια διαφημιστική καμπάνια;
Πόσα διαφημιστικά μηνύματα απαιτούνται για να ενεργοποιηθούν οι καταναλωτές;
O σχεδιασμός μέσων μαζικής επικοινωνίας και η διαχείριση μια καμπάνιας απαιτούν στρατηγική, εξειδικευμένη γνώση, ειδικά ερευνητικά εργαλεία και εμπειρία προκειμένου να επιτευχθεί η μέγιστη αποτελεσματικότητα με το χαμηλότερο κόστος.
Εμπιστευθείτε την πιο έμπειρη ελληνική ομάδα διαχείρισης Μedia.
Η Paramount S.A. διαθέτει τα πιο έμπειρα στελέχη και τα πιο σύγχρονα και έγκυρα ερευνητικά εργαλεία που διατίθενται σήμερα στην αγορά των media για διαφημιστικές καμπάνιες σε:
– Tηλεόραση
– Ραδιόφωνο
– Εφημερίδες
– Περιοδικά
– Eξωτερική διαφήμιση
Χιλιάδες διαφημιστικά μηνύματα αποδεικνύονται περιττά και δεν αποδίδουν, ενώ τα media πουλάνε χρόνο και χώρο, καθώς στόχος τους είναι να πουλήσουν όσο δυνατόν περισσότερο. Οι διαφημιζόμενοι παρασύρονται από εκπτώσεις σε όγκους μηνυμάτων και εκατομμύρια ευρώ δαπανούνται χωρίς να αποδίδουν σε σύγκριση με αυτό που κοστίζουν.
Η στρατηγική media και η διαχείρισή τους απαιτεί εξειδικευμένα ερευνητικά εργαλεία και εμπειρία στην ανάλυση, προκειμένου να αποφασισθεί σωστά, ποιοτικά και ποσοτικά το κοινό- στόχος, τα media που το προσεγγίζουν με το χαμηλότερο κόστος, η ενδυνάμωση έναντι του ανταγωνισμού και άλλες παράμετροι που απαιτούνται για μια αποτελεσματική διαφημιστική καμπάνια.
- Είμαστε μια ανεξάρτητη ελληνική εταιρία με εμπειρία 33 ετών στη διαχείριση προγραμμάτων media για όλους σχεδόν τους κλάδους.
- Έχουμε διαχειριστεί εκατοντάδες διαφημιστικές καμπάνιες και γνωρίζουμε τι αποδίδει και τι όχι.
- Διαθέτουμε το σύνολο των ερευνητικών εργαλείων που είναι διαθέσιμα στην Ευρωπαϊκή αγορά των Μedia.
- Διαπραγματευόμαστε για το συμφέρον του πελάτη μας και δεν είμαστε «Πωλητές συγκεκριμένων μέσων»
Τα Media πουλάνε χώρο και χρόνο. Θα συμφωνήσετε ότι και εσείς αν ήσασταν στη θέση τους θα θέλατε να αγοράσει ό πελάτης σας όσο περισσότερο γίνεται και μάλιστα να μην αγοράσει από τους ανταγωνιστές σας.
Στην επόμενη άμεση αγορά χρόνου ή χώρου από τα media, ρωτήστε:
- Πράγματι απαιείται να δαπανηθούν τόσα χρήματα σε ένα συγκεκριμένο μέσο;
- Xρειάζεται όντως ο συγκεκριμένος αριθμός μηνυμάτων;
- Πόσες φορές το ίδιο άτομο ακούει ή βλέπει τη διαφημιστική καμπάνια; Είναι αρκετό για να αντιδράσει ή όχι;
- Καλύπτεται αποτελεσματικά το κοινό – στόχος;
- Ποιο είναι το κόστος για κάθε έναν καταναλωτή;
- Θα έχω διαφημιστική διαθέσιμη δαπάνη για να προσεγγίσω το κοινό μου με άλλα Media;
- Ποια είναι η πιο αποτελεσματική χρονική περίοδος και διάρκεια της κάθε διαφημιστικής καμπάνιας;
- Ποιος θα ελέγχει τη ροή και την ποιότητα υλοποίησης της διαφημιστικής καμπάνιας;
Aν δε πάρετε τεκμηριωμένες και ασφαλείς απαντήσεις, επιλέξετε τη Paramount S.A.
Εμείς θα φροντίσουμε να απαντήσουμε τεκμηριωμένα σε όλα αυτά τα ερωτήματα με εξειδικευμένα και έγκυρα ερευνητικά εργαλεία και με μοναδικό μας γνώμονα το δικό σας όφελος.
Για να μετρηθεί η απόδοση μια διαφημιστικής καμπάνιας σε media έχουν ορισθεί στη παγκόσμια αγορά συγκεκριμένοι ποσοτικοί δείκτες αλληλένδετοι και επηρεαζόμενοι από την εκάστοτε στρατηγική media που έχει επιλεχθεί, οι οποίοι μετρούνται με συγκεκριμένα ερευνητικά εργαλεία.
Ενδεικτικά αναφέρουμε κάποιους δίνοντας μια πολύ μικρή περιγραφή των εννοιών και λειτουργιών τους.
α) ΚΑΛΥΨΗ (Reach):
Είναι ο αριθµός των ατόµων που είδαν έστω και ένα µήνυµα µίας διαφημιστικής καµπάνιας. Κάθε άτοµο καταμετράται µόνο µία φορά, ανεξάρτητα από τον αριθµό των µηνυµάτων που έχει δει.
Ας υποθέσουμε ότι το κοινό-στόχος σας είναι άνδρες μεταξύ των ηλικιών 18 και 25 ετών και ότι υπάρχουν 2 εκατομμύρια άνθρωποι στη χώρα σας.
Η Κάλυψη (Reach) +25 σημαίνει ότι το 25% ήτοι 500.000 άνδρες ηλικίας 18-25 ετών θα έρθουν σε επαφή με ένα ή περισσότερα από τα media που περιλαμβάνονται στη διαφημιστική καμπάνια.
β) G.R.P (Gross Rating Point):
Είναι το άθροισμα των επιμέρους καλύψεων που επιτυγχάνει μια καμπάνια από ένα συγκεκριμένο media σε ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα.
H ένταση μιας διαφημιστικής καμπάνιας αποτυπώνεται με το πόσο μεγάλος είναι ο αριθμός των GRPs που επιτεύχθηκαν. Ο δείκτης αυτός συγκρίνεται με τον ανταγωνισμό και έτσι γίνεται αντιληπτή η διαφημιστική δυναμική μεταξύ των ανταγωνιστών.
γ) Μέση Συχνότητα – Opportunity to See (OTS):
Είναι ο αριθμός που δηλώνει πόσες φορές ο ίδιος καταναλωτής του κοινού- στόχου που έχουμε επιλέξει είδε ένα συγκεκριμένο διαφημιστικό µήνυµα από ένα συγκεριμένο media. Ορίζεται ως το πηλίκο των GRPs δια το Reach.
Η ανάγκη για το ποια είναι η απαιτούμενη Μέση Συχνότητα για την επιτυχία μιας διαφημιστικής καμπάνιας προκύπτει από εξειδικευμένο ερευνητικό εργαλείο το οποίο διαθέτουμε.
δ) C.P.R (Cost per Rating):
Είναι το κόστος που πληρώνουμε ανά μονάδα ποσοστού του κοινού – στόχου που εκτίθεται σε ένα διαφημιστικό μήνυμα και σε ένα media. Από το σύνολο του C.P.R των διαφημιστικών μηνυμάτων μιας καμπάνιας προκύπτει ο μέσος όρος του C.P.R κάθε media και κάθε καμπάνιας.
Το κόστος των υπηρεσιών media της Paramount S.A. θα το εξοικονομήσετε πολλαπλάσια από την οικονομία που θα προκύψει από τον σωστό σχεδιασμό (media strategy), τον πιο ορθολογικό και τεκμηριωμένο προγραμματισμό (media planning ) και τη διαπραγματευτική μας δύναμη και εμπειρία (media Buying).
Eπιπλέον, θα κερδίσετε χρόνο από τη διαχείριση και παρακολούθηση της διαφημιστικής σας καμπάνιας.
Η αμοιβή των υπηρεσιών media είναι συνάρτηση της διαφημιστικής δαπάνης, των media που θα απαιτηθούν, των ερευνητικών εργαλείων και των ωρών που θα απασχοληθούν τα στελέχη μας. Ενδεικτικά, κυμαίνεται από 2,5% έως και 10% του διαχειριζόμενου διαφημιστικού κονδυλίου.
Τηλεφωνήστε τώρα στο 2310 480 790 και το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών θα αναλάβει ταχύτατα να οργανώσει όλα τα απαραίτητα βήματα για τον σχεδιασμό της νέας σας διαφημιστικής καμπάνιας.
Μιλήστε μαζί μας και νιώστε την ευκολία και την αποτελεσματικότητα της διαφημιστικής σας προβολής στη Βουλγαρία!
OI ΠΕΛΑΤΕΣ ΜΑΣ
Το μόνο σίγουρο είναι οτι οι συνεργασίες μας κρατάνε για χρόνια
London
Kemp House 160 City Road,
EC1V 2NX
United Kingdom
hello_uk@paramount.gr
+44 0 20 8064 1521
Privacy and Terms
- Privacy Policy
- Cookies Policy
- Terms and Conditions
Certifications
- ELOT 1435
- ISO 9001